LOCATIE

Sint-Baafs-Vijve
Waregem
Tielt
Avelgem
Oudenaarde
Zele
Turkije/Uşak
USA/Rome(GA)
Internationaal

GEWENSTE FUNCTIE

Aankoop
Administratie
Finance & Legal
General Management
HSE & Quality
Human Resources
IT
Marketing & Creatie
Productie
Sales & Customer Service
Supply Chain
Techniek & Engineering

REGIME

Dag
Nacht
2 ploegen (vroeg/laat)
3 ploegen
Weekend

LEGAL ASSISTANT

Voor onze hoofdzetel in Sint-Baafs-Vijve zijn we voor onze juridische afdeling op zoek naar een:

 

 

Legal Assistant

 

                

Over de functie

 

Als legal assistant ben je verantwoordelijk voor de administratieve ondersteuning en organisatorische efficiëntie van de juridische afdeling. Jouw hoofdtaken bestaan uit:

 

  • Beheren van de juridische contracten database / SharePoint en het ondernemen van de gepaste acties.
  • Up-to-date houden van corporate files van de groepsvennootschappen en de groep legal chart.
  • Assisteren bij de voorbereiding en follow-up van bestuursvergaderingen en aandeelhoudersvergaderingen (zoals het inplannen van de meetings, het assisteren bij opmaak van notulen, zorgen voor de nodige publicaties, ondertekening van documenten, etc)
  • Voorbereiden van de correspondentie die verband houdt met de marktmisbruikverordeningen.
  • Behandelen en opvolgen van UBO gerelateerde verplichtingen.
  • Behandelen van verzoeken van het juridisch team en van andere afdelingen voor bedrijfsdocumenten, legalisatie van documenten, KYC verzoeken, etc.
  • Ondersteunen van het juridisch team in ad-hoc projecten, zoals het opstellen van juridische correspondentie en rapporten.
  • Ondersteunen van het compliance team bij de organisatie van trainingen, de opvolging van registraties en attesten, het opstellen van overzichten en rapporten, etc
  • All-round administratieve ondersteuning, zoals o.m. het organiseren en plannen van teamvergaderingen, verwerken van facturen, helpen bij de voorbereiding en opvolging van het budget, opmaken van presentaties, proofreading, etc.
  • Handhaven van een solide en efficiënt archiveringssysteem (zowel op papier als elektronisch).
  • Proactief deelnemen aan het optimaliseren van interne processen en/of efficiënte IT-tools implementeren voor de juridische afdeling.
  • Je rapporteert rechtstreeks aan de general counsel.

 

Maak het verschil

 

  • Je beschikt over een bachelor diploma. Ervaring in een advocatenkantoor of als bedrijfsjurist is een plus, ervaring met contract management en legalisering van documenten eveneens.
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels (geschreven en gesproken).
  • Je hebt een uitstekende kennis van Excel, PowerPoint en Word. 
  • Je hebt oog voor detail en kan projectmatig werken.
  • Je werkt hands-on en beschikt over goede organisatorische vaardigheden.
  • Je bent in staat om vertrouwelijke en gevoelige informatie te verwerken.

 

Wat bieden wij?

 

  • Je maakt deel uit van een performant team, in een uitdagende en internationale omgeving.
  • Werken binnen een bedrijf dat kansen biedt om te groeien.
  • Een aantrekkelijk verloningspakket, inclusief extra legale voordelen.

 

Interesse?

 

Stuur je sollicitatie naar Ans Decocker via human.resources@baltagroup.com