LOCATIE

Sint-Baafs-Vijve
Waregem
Tielt
Avelgem
Oudenaarde
Zele
Turkije/Uşak
USA/Rome(GA)
Internationaal

GEWENSTE FUNCTIE

Aankoop
Administratie
Finance & Legal
General Management
HSE & Quality
Human Resources
IT
Marketing & Creatie
Productie
Sales & Customer Service
Supply Chain
Techniek & Engineering

REGIME

Dag
Nacht
2 ploegen (vroeg/laat)
3 ploegen
Weekend

CUSTOMER SERVICE OFFICER

Voor onze divisie commercial carpets & tiles in modulyss in Zele, zijn we op zoek naar een customer service officer.

 

 

Over de functie

 

  • Enerzijds ben je als customer service officer van A tot Z verantwoordelijk voor de verwerking en opvolging van de orders van klanten in jouw segment en jouw regio.
  • Je informeert jouw klanten over onze producten, prijzen en leveringstermijnen.
  • Je anticipeert op mogelijke hindernissen en zoekt naar accurate oplossingen indien nodig.
  • Om een optimale service en kwaliteit te kunnen garanderen, werk je nauw samen met jouw collega’s van andere afdelingen zoals sales, productieplanning, transport, credit control, …
  • In een back-up rol neem je indien nodig ook de opvolging ter harte van klanten van je collega’s binnen het team, soms ook eens in onze site in Tielt.
  • Anderzijds maak je wekelijks diverse stock (ageing – clearance) lijsten op.
  • Je bereidt hiervoor diverse sales deals voor en biedt deze aan via geselecteerde kanalen.
  • Je analyseert en rapporteert deze zaken aan de customer service manager.

 

 

Maak het verschil

  • Je beschikt over een bachelor.
  • Je kent het belang van een snelle en nauwkeurige dienstverlening aan klanten vanuit een relevante ervaring in een customer service functie.
  • Je beschikt over analytische vaardigheden.
  • Je communiceert vlot in het Nederlands én in het Engels, in het Frans en Duits is een plus.
  • Je bent vertrouwd met Excel en hebt bij voorkeur ervaring met SAP.
  • Je denkt klant- en oplossingsgericht en kan adequaat inspelen op behoeften van de klanten.
  • Je bent een teamplayer en flexibel ingesteld.

 

Wat bieden wij?

 

  • Je start in een gemotiveerd en performant team binnen een groeiende, innovatieve onderneming die internationaal actief is.
  • Een boeiende functie waarin je veel kan leren van ervaren collega’s en ook de kans krijgt om zelf initiatief te nemen.
  • Een flexibele arbeidsregeling en een filevrije omgeving.
  • Naast de inhoudelijke uitdagingen bieden we een aantrekkelijk loonpakket, inclusief extra-legale voordelen.

 

Interesse?

Stuur je CV naar Ans Decocker via human.resources@baltagroup.com.